fbpx
Selecteer een pagina

onze tools

“If you only have a hammer, you tend to see every problem as a nail.”

Abraham H. Maslow

onafhankelijk van middelen

Stel, je vraagt je af wat je beter kan doen in je marketing. De webbouwer zal zeggen de website, de ontwerper zal adviseren je logo aan te passen en de online marketeer vertelt je dat je de mogelijkheden van zoekmachineadvertenties beter kunt benutten.

Waarschijnlijk hebben ze allemaal gelijk en kan alles beter. Naar ons idee zit de echte winst in een integrale aanpak, waarbij we ons focussen op het stuk wat het meeste effect genereert. Daarom denken wij onafhankelijk van de middelen. We zien dit enkel als verschillend gereedschap om jouw doel te behalen.

Lees hieronder welke tools we in kunnen zetten om ook jouw marketing succesvoller te maken.

 

Strategie

Ondernemers zijn praktisch ingesteld. Ze zijn gekomen waar ze zijn door vooral te doen. Dat wil niet zeggen dat ze niet over hun koers nadenken, integendeel. Dit gebeurt vaak tussen de bedrijven door. In hun hoofd weten ze exact waar ze naar toe willen. 

Het is waardevol om af en toe eens stil te staan bij deze strategie. Een samenwerking met ons begint met het uitzetten van de lijnen. Dit doen we op een wijze die past bij ondernemers. Dus geen ellenlange sessies en dikke rapporten. Gewoon een praktisch plan wat houvast geeft.

 

 

 

online marketing

Het gebied van online marketing kan intimiderend over komen. SEO, SEA, retargeting, linkbuilding, lastig als je er niet dagelijks mee bezig bent. Hierdoor blijven vaak kansen liggen.

Online aanwezigheid is geen noodzakelijk kwaad maar een wereld vol mogelijkheden om onder de aandacht te komen bij precies de juiste klanten. 

Meetbaar, voorspelbaar, laagdrempelig en gericht. Vooral voor kleinere onderneming biedt het mogelijkheden om hele specifieke doelen te behalen.

Websites

Hoe lang gaat jouw website al mee?

Je website is de basis voor je online aanwezigheid. Ergens tijdens de reis die je klant aflegt naar jouw product of dienst komt hij op je website. Geeft die dan het juiste beeld van wie je bent en wat je levert? Schept de website vertrouwen? Zet hij aan tot actie?

Bij Gegist Bestek geloven we in praktische websites die werken. Gemakkelijk zelf te onderhouden en aan te passen. Mooi op alle schermen, zoekmachinevriendelijk en passend bij jouw merk.

 

contentmarketing

Wat boeit jouw klant? Een mens krijgt duizenden commerciële boodschappen per dag te verwerken. Niet gek dat we selectief worden met welke informatie we bij ons binnen laten komen. De consument van tegenwoordig kiest zelf wat hij ziet, kijkt en hoort. Kan je als ondernemer jouw klant dan nog wel bereiken?

Zeker wel! Juist in deze tijd zijn er volop kansen om gezien te worden. Het gaat er om je in te leven in je klant. Wat houdt hem bezig? Waar ligt hij van wakker? Wat vind hij mooi? Daarnaast kijk je naar jezelf. Wie ben ik? Welk probleem los ik op? Hoe doe ik dat? Op het punt waar deze elkaar raken liggen de gelijkheden.

Een aansprekend artikel, informatieve video, leuke post? We helpen ondernemers verder met de het bedenken en uitvoeren van effectieve contentmarketing. 

drukwerk

Magazines die gelezen worden, uitnodigingen die opkomst genereren of een verpakking die waarde toevoegt aan je product. Print werkt!

Opvallen met drukwerk wordt steeds lastiger, papiersoorten verdwijnen, drukkerijen richten zich vaker op standaard, designers denken meer en meer digitaal.  Juist als je de kaders kent ontstaat er de ruimte om ook buiten de kaders te denken. Zo ontdek je dat opvallen niet altijd gepaard gaat met een hoge investering maar eerder met een creatief idee.

Wij maken drukwerk graag weer bijzonder!

 

Video

Dat video werkt in de marketing is wel bewezen. Toch doen ondernemers veel minder met video dan ze willen.

Factoren als tijd, geld en kennis maken de drempel hoog om videomarketing in te zetten. Jammer want zodra je er mee aan de gang gaat blijkt dit meestal mee te vallen, zeker als je het afmeet tegen het mogelijke effect.

Gegist Bestek helpt ondernemers op weg met effectieve videomarketing. Op een wijze die past en werkt.

%

bekijkt productvideo voor aanschaf

%

van online traffic zal in 2020 bestaan uit video

%

kijkt liever video dan dat ze een commerciële boodschap lezen

%

van mobiele kijkers delen video's met anderen

“everything is designed few things are designed well”

Brian Reed

Ontwerp en opmaak

Wat maakt dat we gelijk een gevoel bij iets hebben? Wat zorgt dat een boodschap direct over komt? Wat creëert overzicht?

Het antwoord op alle bovenstaande vragen is ‘het ontwerp’. Een goede ontwerper weet precies het juiste gevoel te vertalen naar de uiting. En dat gevoel is vaak krachtiger dan de woorden.

We zorgen graag ook dat jouw boodschap de aandacht krijgt die het verdient, laat je verrassen!

 

LOGO en huisstijl

Tegenwoordig hebben we het veel over ‘branding’ en ‘brand identity’. Het gaat erom dat je merk herkenbaar is voor de doelgroep, past bij wie je bent en wat je uit wilt stralen en ook nog eens opvalt.

Een consistente huisstijl is hierbij onmisbaar. Natuurlijk gaat dat om logo en kleurgebruik maar het is veel breder. Denk bijvoorbeeld ook aan de fotografie en de wijze hoe je je publiek aanspreekt in de communicatie.

Of het nou gaat om een totaal nieuw merk of een restyling. Het zijn altijd mooie trajecten die je organisatie een nieuwe energie geven. Tijd om jouw organisatie in het nieuw te steken?

 

Advies

Zoveel ideeën, zoveel meningen. Je kiest je koers en logischerwijs is dat niet altijd zonder twijfel. Hoe fijn is het niet om af en toe je ideeën te spiegelen aan iemand met verstand van zaken.

Iemand die je net even de andere kant kan laten zien, die met het idee komt waar je zelf nog niet aan had gedacht of simpelweg bevestigd dat je op de goede weg bent.

 

 

“Wijze mensen hebben geen advies nodig; dwazen willen er geen.”

Benjamin Franklin

meer weten over onze tools?

We raken hier niet over uitgesproken, dus weet waar je aan begint als je onderstaand formulier invult!